Direktlänk till inlägg 21 juni 2009

Produktlista

Av Malin Allgurin - 21 juni 2009 09:59

HEMBAKAT

Hembakat är alltid godast

 

Kanelbullar  10 st 60 kr  20 st 100 kr

Goda hembakade kanelbullar.


Succékakor  5 kr/st

Kladdkaka med glasyr toppat med ett färgrikt strössel. Favoriten hos barnen, går absolut hem på barnkalaset.


Kolasnittar 5 kr/st

Goda smakrika kakor som passar perfekt på fikabordet.


Banankaka  60kr 

En saftig kaka med härlig smak av banan. Passar perfekt som fika på jobbet.


Banankaka Delux  80kr

Kombinationen av banan och choklad är utsökt. Varför inte bjuda släkten på något extra gott?


Kladdkaka 50kr

Min absoluta favorit bland alla kladdkakor jag smakat. Ett måste att prova, du kommer bli lika fäst som jag.


En sommar förälskelse 80kr

En riktigt krämig chokladtårta. Passar perfekt för den trogne chokladälskaren. Serveras bäst med vaniljglass och jordgubbar


Falsk tosca 5kr/st

En kaka med en botten av kladdkaka och ett täcke av cocos. Otroligt god!


Havrebullar 4kr/st

Mäktiga frallor bakade på havregryn. Passar bäst till frukost.


Tekakor 4kr/st

Mitt favorit bröd i alla lägen, passar både till frukost, fika och till pajer.


Frukostbullar 4kr/st

Enkla men mättande frallor som är goda till frukost med en skiva ost och lite marmelad.


Åtvidabergslimpa 30kr

Min mormors recept på en saftig limpa.


Vid beställning och/eller frågor, hör av dig!

0738054211                     

lilla_meii@hotmail.com

http://hembakat.bloggagratis.se

Malin Allgurin

 
 
Amandas Smycken

Amandas Smycken

21 juni 2009 14:00

bra med en prislista :) jag borde också lägga ut min snart.
Hur gick tävlingen föresten?

http://amandas-smycken.bloggagratis.se

 
Niclas :-)

Niclas :-)

21 juni 2009 21:31

Yes Malin. detta är kanon. Bra att du har en prislista. Jag blir grymt sugen på fika när jag läser den. Och inget har jag hemma... Beställning kommer på sms inom kort.

http://sle.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Allgurin - 30 augusti 2009 15:22

Hej! Nu har sommaren gått och jag har börjat skolan igen.   Att jobba som egen företagare under sommaren har varit jätte roligt. Måste tacka Niclas, Anders och Åza för alla bra tips. Jag vet inte om jag kan kalla detta slutet, jag vill istället se de...

Av Malin Allgurin - 19 juli 2009 10:13

Hej!   Det regnar ute. Det gillar jag inte, jag vill ha tillbaka solen. Idag har jag bakat frallor, hade en beställning idag på morgonen sen ska jag till Lidnäs ikväll igen så jag bakade mycket så det skulle räcka till det. Om en liten stund ska jag ...

Av Malin Allgurin - 11 juli 2009 17:10

God eftermiddag. Nu är jag precis klar med storstädningen av mitt kök som jag är och bakar i, det känns skönt. Jag städar lite varje dag men ibland behlvs det en extra insats, så idag gjorde jag det. Det är skönt att ha det gjort nu :)   Vill påminna...

Av Malin Allgurin - 11 juli 2009 08:59

God morgon :)   Igår kom jag hem från Falkenberg, det var roligt där trots att inte spelet var det bästa- Tackar så hemskt mycket till familjen Björk eftersom jag fick bo hos er. Det var riktigt roligt :)   Idag var det dags att börja jobba igen, man...

Av Malin Allgurin - 8 juli 2009 19:29

Hej alla.  Jag är nu i Falkenberg och tävlar, därför ar jag inte uppdaterat min blogg så mycket. Eftersom jag inte kunnat baka något och därför inte kunnat dela ut leveranser.    Jag bor med en kompis och hennes familj här i Falkenberg i en liten stu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards